Pages

προβλημα σοβαρο με αγνωστες εταιριες

dimanche 7 juillet 2019
Παιδια καλησπερα ...
Μεσα σε ενα μηνα 2 φορες μου ηρθε το sms στο κινητο μου που σας βαζω στην photo!
Σημερα μαλιστα μου ηρθε ενω ημουν παραλια καλα που το ειδα και πηρα την vodafone τηλ (αλλη δουλεια δεν ειχαμε στο μεταξυ νταλα ηλιο μερα μεσημερι ) και περιμενα στην αναμονη για να με διαγράψουν απο την συγκεκριμενη υπηρεσια ..
απο την vodafone και τις 2 φορες με ειπαν οτι εγω εχω πατήσει αποδοχη σε κατι (pop up η κατι τετοιο! ) παταω δηλαδη Yes και μου ερχεται αυτο σαν συνδρομή!
παιδια και τις 2 φορες εγω δεν θυμαμαι να πατησα κατι ουτε να μπηκα σε κανενα περιεργο site ουτε τιποτα!
δεν ξερω καν τι ειναι αυτο το twistbox ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΤΟ SITE ΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ..
αντε την μια φορα λεω οκ ..δευτερη φορα ομως σε ενα μηνα ειναι πολυ σοβαρο! :mad:
υπαρχει κατι που πρεπει να κανω ? πρεπει να κινηθώ νομικα ? εχει καμια σχεση η vodafone σε αυτο ?
γιατι οι χρεωσεις αν δεν δω το sms ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ..μιλαει για 5 ευρω την εβδομαδα!
Capture+_2019-07-07-23-00-11_1 by φρεντυ dyfre, on Flickr

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire