Pages

Βοηθεια σχετικα με εγκατασταση κλιματιστικου

dimanche 21 juillet 2019
Καλησπερα.
Θα ηθελα τη βοηθεια σας σχετικα με την εγκατασταση ενος κλιματιστικου Aux 12αρι ινβερτερ, R32

Εχω τοποθετησει την εσωτερικη και εξωτερικη μοναδα, εχω κανει την τρυπα στον τοιχο για τις σωληνωσεις και μενει τωρα η αγορα σωληνων και υλικων και η κατασκευη της αντλιας κενου απο μοτερ ψυγειου που εχω στη διαθεση μου. Τυχαινει να εχω εκχειλωτικο σωληνων και για δυναμοκλειδο εχω λυση.

Εχω ομως ορισμενες αποριες.

1. Ψαχνω καμποσες μερες τωρα, ωστε να βγαλω μια ακρη σχετικα με το ελαχιστο μηκος σωληνων που χρειαζεται, για να μη ζοριζεται ο συμπιεστης και να αποδιδει καλυτερα. Ρωτησα 2 ψυκτικους σχετικα με το ποσο πρεπει να ειναι το ελαχιστο μηκος και ο ενας ειπε "ε κανα 2 μετρα μωρε" και ο αλλος οταν του ειπα οτι διαβαζω για ελαχιστο μηκος 3 μετρα μου λεει "ποιος στα λεει αυτα, δεν ισχυουν".. Απ τα μπολικα manuals που κατεβασα και εριξα μια ματια, καποιες εταιρειες λενε 3 μετρα, ενω αλλες δεν αναφερουν καν για ελαχιστο μηκος. Το manual του κλιματιστικου που εχω δεν αναφερει τιποτα, οποτε ποσα μετρα σωληνων να παρω τελικα? Η μοναδα μπορει να μπει και ακριβως απο πισω απ την εσωτερικη, αλλα και πιο μακρια, οποτε δε μας περιοριζει αυτο.

2. Διαβασα οτι αν βαλεις μακρυτερο σωληνα, μπορεις να τον κουλουριασεις στο πισω μερος του κλιματιστικου ή καποιοι λενε οτι πρεπει να γινει αυτη η κουλουρα για καποιο λογο. Αλλοι λενε οτι δεν κανει να κουλουριαζεις τους σωληνες γιατι μενει το λαδι κατω και δε μπορει να γινει σωστη λιπανση του συμπιεστη. Αλλοι λενε οτι ετσι δυσκολευεται το φρεον να φτασει στον προορισμο του, με αποτελεσμα να εχει απωλειες. Δεν ειδα σε κανενα manual να αναφερει κουλουριασμα των σωληνων. Τελικα τι ειναι σωστο σχετικα με το θεμα αυτο?

3. Το αλλο που δε μπορω να βρω μια στανταρ πληροφορια ειναι οτι αναφερεται σε πολλα manuals αλλα και στο δικο του, η εφαρμογη ψυκτικου λαδιου στο στομιο της εκχειλωσης του σωληνα πριν την εφαρμογη στο ρακορ, για να σφιξει σωστα και να μην εχει διαρροες. Διαβασα οτι δεν κανει να βαλεις οτι να 'ναι, πρεπει να ειναι συμβατο με το R32, αλλιως μπορει να προκληθει ζημια αν ερθει σε επαφη με το φρεον. Τι λαδι πρεπει να βαλω εκει?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire