Pages

Πιθανή κλοπή από UPS κατά τη μεταφορά της παραγγελίας μου

mercredi 6 février 2019
myphone forum
Πιθανή κλοπή από UPS κατά τη μεταφορά της παραγγελίας μου
Wed, 06 Feb 2019 20:23:07 GMT
Σας παραθέτω τη σημερινή μου εμπειρία αντιγραφή - επικόλληση όπως το έστειλα στο support της OnePlus μεταφρασμένο στα ελληνικά.

"Καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα την παραγγελία. Υποτίθεται περιλάμβανε ένα OnePlus 6T, ένα 3D tempered glass και μια nylon bumper case. Αφού πήρα το πακέτο και πήγα σπίτι και το άνοιξα, το περιτύλιγμα της UPS είχε 2 μεγάλες τρύπες (από σκίσιμο) οι οποίες δεν ήταν προσβάσιμες ή εμφανείς εκτός αν άνοιγες το περιτύλιγμα. Μέσα, το χαρτονένιο κουτάκι ήταν ήδη ανοιχτό/σκισμένο απ' το πλαί αντί για τον κανονικό τρόπο που ανοίγει. Εκ πρώτης όψεως, το tempered glass έλειπε, η θήκη ήταν μέσα όπως και η απόδειξη αγοράς. Το κουτάκι του κινητού δεν είχε καμία ζελατίνα, δεν ήταν σφραγισμένο όπως έπρεπε να ήταν και αφού το άνοιξα, το κινητό δεν ήταν μέσα όπως και το usb type c καλώδιο και το type c - 3.5mm adapter. Όλα τα άλλα ήταν μέσα στο κουτί. Υποθέτω πώς κατά τη διάρκεια της μεταφοράς από την UPS από Πολωνία - Ελλάδα, σε κάποιο σημείο, κάποιος έσκισε το περιτύλιγμα έκανε μια τρύπα αρκετά μεγάλη για να αποκτήσει πρόσβαση στο χαρτονένιο κουτάκι, πήρε το κινητό, τα καλώδια, το tempered glass, το συσκεύασε ξανά και τύλιξε το περιτύλιγμα με τέτοιο τρόπο ώστε οι τρύπες να μην είναι εμφανείς εκτός αν το άνοιγες κανονικά."

Απ' την OnePlus μού είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκτός αν έχουν complaint number από τη UPS το οποίο περιμένω να πάρω αύριο το πρωί κατόπιν επικοινωνίας μου με τη UPS.

Εχετε ακούσει ή σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και τι κατάληξη είχε;

Φωτογραφίες σε link

https://www.dropbox.com/sh...Jml1Z7tGa?dl=0
Σύνδεση κινητού με tv
Wed, 06 Feb 2019 16:26:21 GMT
Καλησπέρα σας...έχω το xiaomi mi8..αγόρασα καλώδιο HDMI σε type-c και το συνδεσα στην tv μου αλλά δε δείχνει...τι μπορεί να φταίει;;(η τηλεόραση δεν είναι smarttv)
πολλες συσκευες, ενα μονο καταστημα...
Wed, 06 Feb 2019 12:48:35 GMT
Καλησπερα σας, εχω επιδοτηση απο το πλαισιο και πρεπει να διαλεξω συσκευη μεχρι το αργοτερο την παρασκευη. επειδη το εμαθα σημερα ξερω οτι δεν προλαβαινω να ψαξω εξονυχιστικα το θεμα διοτι ειναι παρα πολλες οι επιλογες. οποτε οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη..
εχω 180 ευρω επιδοτηση αλλα δινω και καποια εξτρα για να παμε μεγιστο μεχρι τα 300(μαζι με την επιδοτηση). εξαιρουνται stock house και εκθεσιακα μοντελα, οτι παρω πρεπει να ειναι διαθεσιμο στο διαδικτυακο καταστημα. https://www.plaisio.gr/til...MOB_RAM=4%20GB σας ευχαριστω:)
Απο s9 στο oneplus6t?
Wed, 06 Feb 2019 07:03:20 GMT
Καλημέρα εχω ένα s9 γυρω στους 8 μηνες και ελεγα να κανω μια αλλαγη με το oneplus 6t. Τι λετε? αξιζει η μεταβαση η όχι?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire