Pages

pocophone και μετα το χαος;;

vendredi 22 février 2019
καλησπερα στην παρεα, ειχα κανει προσφατα ενα θεμα εδω( http://www.myphone.gr/foru...d.php?t=475212 ) και με βοηθησατε παρα πολυ στο να διαλεξω το honor play που ηταν και η καλυτερη συσκευη στα λεφτα που κοιτουσα απ το συγκεκριμενο καταστημα... εγω ομως σαν αχορταγο ον που ειμαι τελικα θελω το κατι παραπανω :lol: και εξηγω, το κινητο δεν εχει φτασει ακομα στα χερια μου, αλλα μολις φτασει δεν προκειται να το ανοιξω, θα το πουλησω απευθειας σαν καινουριο, και μαζι με την διετη εγγυηση που εχει απο το πλαισιο, εναντι των σκρουτζομαγαζων, πιστευω οτι θα το δωσω 240-250 και με τα λεφτα αυτα και κατι εξτρα θα παρω κατι πολυ καλυτερο...
1)αυτο που κοιταω σαν πρωτο χαρακτηριστικο ειναι ο επεξεργαστης, πραγματικα δεν ξερω που να μπω να δω αντικειμενικα και επισημα αποτελεσματα για να ξερω ποιοι επεξεργαστες θεωρουνται με διαφορα καλυτεροι απο τους υπολοιπους..μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα 2 σελιδες https://www.techrankup.com...ssors-ranking/ και https://www.myfixguide.com...ssors-ranking/ δεν ξερω αν πρεπει να τις εμπιστευτω αλλα απο αυτα που καταλαβα εγω, κραταω τους snapdragon 855 & 845, kirin 980 και exynos 9810. εδω περιμενω τις αποψεις σας αν συμφωνειτε με τις λιστες κι επισης αν εχετε διαφορετικες πηγες...αν συμφωνουμε τοτε το επομενο μου κινητο θα πρεπει να εχει εναν απο τους παραπανω..
2)το επομενο χαρακτηριστικο που θελω ειναι να εχει την 800αρα μπαντα! αληθεια, το honor play δεν την εχει;; γιατι στο gsmarena δεν βλεπω να την αναγραφει καπου..
3)το κινητο που θα παρω θελω να εχει τουλαχιστον ισες ή και καλυτερες επιδοσεις στις καμερες, τοσο εμπρος οσο και πισω, σε συγκριση με τις αντιστοιχες του play!
4)θελω να ειναι απο Ελλαδα και μονο (σκρουτζ, πλαισιο, public, e-shop και γενικα οποιοδηποτε καταστημα, δεν με νοιαζει ποιο) και να ειναι global version.
o προυπολογισμος ειναι κατω απο 300, ιδανικα και κατω απο 270 αλλα αν ειναι κατι που αξιζει ας τα δωσω... απο το ψαξιμο που εχω ριξει εγω, το μονο που βρηκα να πληρει τα κριτηρια μου, ειναι το pocophone σε 64αρι. για τις καμερες μπρος και πισω βεβαια δεν γνωριζω σιγουρα οτι ειναι καλυτερες απο του play, γι αυτο θα περιμενω την γνωμη σας καθως και αν εχω αλλες επιλογες! ευχαριστω και συγγνωμη αν κουρασα :(

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire