Pages

Αλλαγή Παρόχου

vendredi 15 février 2019
myphone forum
Αλλαγή Παρόχου
Fri, 15 Feb 2019 13:53:51 GMT
Καλησπέρα είμαι πελάτης Vodafone Vdsl 50Mbps κ 03/03/19 λήγει το συμβόλαιο μου
Θέλω ν αλλάξω πάροχο λόγω χαμηλής ταχύτητας (~ 25mbps)
Το πακέτο περιλαμβάνει
απεριόριστα αστικά / υπεραστικά
360΄προς κινητά
Υπάρχει κάποιο αντίστοιχο ή παραπλήσιο πακέτο κ εάν ναι πόσο κοστίζει?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Im glad I finally registered
Fri, 15 Feb 2019 11:06:07 GMT
Ponad wybawiły się przedwczesne przegrodzenia twarde z sensami roślinnymi, prostackimi, oraz chociażby z istotami łagodnymi (np.

my blog płoty
χασιμο επαφων ..
Fri, 15 Feb 2019 09:46:09 GMT
καλημερα.
απευθυνομαι σε οποιον μπορει να γνωριζει κατι.

εχω μια συσκευη oneplus 5t και περιπου 10-15 μερες πηρα αναβαθμιση σε androit pie .
εκτοτε διαπιστωσα μετα λυπης και οργης φυσικα, πως χαθηκαν εντελως στα ακυρα και χωρις να προβω σε καμια ενεργεια, καποιες επαφες απο την συσκευη μου, αλλα και απο την εφαρμογη της google οποιυ τις εχω αρκετα χρονια αποθηκευμενες.΄
υπολογιζω πως ειναι πανω απο 20 (τοσες εχω εντοπισει μεχρι στιγμης ) ισως ειναι και περισσοτερες.
δεν θα σχολιασω ποσο προβλημα ειναι αυτο, χτες μαλιστα σε ενα πολυ σοβαρο θεμα υγειας συγγενικου προσωπου στο αμαξι δεν βρηκα τρεις επαφες οπου επρεπε να ενημερωσω για αυτο το σοβαρο θεμα.....

κατι αναλογο εχω αντιμετωπισει ενα χρονο πριν με επαφες και φωτογραφιες εχοντας ενα meizu pro 6plus.
αναρωτιεμαι δε, αν ολο αυτο εχει να κανει με τις εν λογω κινεζικες συσκευες η ειναι θεμα της google.
κατι αναλογο ισως και τυχαιο, δεν το ειχα αντιμετωπισει ουδεποτε, εχοντας σε κατοχη μου ακριβα επωνυμες συσκευες ποτε.
αν ξερει καποιος κατι θα το εκτιμησω.
ευχαριστω.
Username and Password
Thu, 14 Feb 2019 15:01:00 GMT
Καλσπέρα..

Ειμαι 15 μερες συνδρομητής στην εταιρία σας 2play+ και συνδεομε χωρίς το username και password

Ειναι απαραιτητο?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire