Pages

Απορίες όσον αφορά τα router με υποστήριξη vpn

vendredi 1 février 2019
myphone forum
Απορίες όσον αφορά τα router με υποστήριξη vpn
Fri, 01 Feb 2019 19:40:00 GMT
Καλησπέρα σε όλο τον κόσμο...

Είμαι έτοιμος να αλλάξω το ρούτερ μου Κ ψάχνομαι για κάτι σχετικά καλό προς όλους τους τομείς.....
Η απορία μου είναι ..τα router που λένε ότι υποστηρίζουν vpn το κάνουν από μόνα τους,η απλά μπορούν να συνεργαστούν με κάποιον πάροχο vpn υπηρεσίας??

Και τι θα προτείνατε ως μια καλή οικιακή χρήση???

Στάλθηκε από το MI 8 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προβλημα με το samsung s6
Fri, 01 Feb 2019 19:24:20 GMT
εδω και μερικες μερες στην οθονη ξαφνικα εκει που σερφαρω μου βγαζει αλοιωμενη γραμμη στο πανω μερος και δεν λειτουργει σωστα η αφη. αν το ανοιξω παλι μου χαμηλωνη τον φωτισμο και γενικα βγαζει σε διαφορα σημεια τετραγωνακια γκρι. μου ειπαν οτι εχει προβλημα η οθονη και του εβαλα καινουργια 135ε παρακαλω. στην αρχη ολα καλα μετο που ανοιξα το wifi παλι τα ιδια. αυτο σημειωση μου το κανει και οταν το φορτιζω και οταν ζεστενεται πολι. τι να φταιει ? ρωταω γιατι εχω ακουσει πολλα μεχρι για μητρικη. την βοηθεια σας παρακαλω να σωσω την κατασταση. ευχαρριστω.
ΕΠΙΛΟΓΗ BASIC ΣΥΣΚΕΥΗΣ
Fri, 01 Feb 2019 15:49:25 GMT
Καλησπερα στο φορουμ........ηρθε η ωρα αλλαγης κινητου και με τις δυσκολες οικονομικες καταστασεις δεν μοπρω να παω πανω απο 130 ευρω.Εχω καταληξει σε honor 7a,nokia 5 και nokia 3.1 βασει σκρουτζ.Συμφωνα με το antutu καλυτερο σκορ πετυχαινει το honor αλλα τα δυο nokia παιρνουν android 9.0 pie.Δεν δινω βαση σε καποιο χαρσκτηριστικο και θα γινεται ηπια χρηση χωρις παιχνιδια ,facebook.Τι γνωμη εχετε;
[Game] Miner Maniakos - Escape game - under development
Fri, 01 Feb 2019 13:56:55 GMT
Θα ήθελα να σας παρουσιάσω την μακέτα του επερχόμενου παιχνιδιού μου:

Miner Maniakos - Escape game

Το παιχνίδι είναι υπό κατασκευή και θα εκτιμούσα την γνώμη σας και γιατί όχι, ακόμη και τις προτάσεις σας.

Παρακάτω σας παρουσιάζω ένα βίντεο:


Παρεμπιπτόντως, είμαι ο δημιουργός του Move and Destroy που μπορείτε να βρείτε στο Google Play.
εναλλακτικο facebook και messenger
Fri, 01 Feb 2019 11:21:52 GMT
καλησπερα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει εναλλακτικη του fb που να εχει ενσωματωμενο messenger που να κανει βιντεοκληση?ας ειναι και με πληρωμη δεν με πειραζει αρκει να λειτουργει χωρις προβληματα,οσους δοκιμασα απο το playstore η δεν δουλευανε η θελανε εχτρα εφαρμογη

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire