Pages

Wind ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ

vendredi 16 décembre 2016
Πριν από 2 περίπου μήνες πήγε ο πατέρας μου να δηλώσει βλάβη στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Wind(δεν έχει καθόλου σήμα από το πρωί εώς τις 8 το βράδυ) στην περιοχή Σπηλιαζέζα Κερατέας Αττικής. Η περιοχή είναι σε αραιοκατοικημένο οικισμό πάνω στην εθνική οδό Αθηνών-Λαυρίου. Η βλάβη δηλώθηκε και στα δύο καταστήματα της Wind σε Λαύριο και Κερατέα όπου του είπαν ότι η βλάβη είναι γνωστή και είναι προς επιδιόρθωση.

Μην έχοντας γίνει τίποτα, πριν 15 μέρες πήρα τηλέφωνο την Wind και τους δήλωσα ξανά την βλάβη ενώ τους ζήτησα να με ενημερώσουν πόσο καιρό θα διαρκέσει η επιδιόρθωση γιατί ο πατέρας μου μένει μόνος του στην περιοχή έχοντας πρόβλημα με την καρδιά του(2 φορές εγχείριση by-pass) έτσι ώστε αν καθυστερήσει πολύ, να αλλάξει πάροχο κινητής τηλεφωνίας.Μου απάντησαν ότι θα το κάνουν.

Προχθές έλαβα μήνυμα από την Wind όπου έλεγε ακριβώς "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ INC000000486617 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ" πιστεύοντας όπως κάθε νοήμων άνθρωπος ότι αυτό σημαίνει ότι μετά από τόσο καιρό η βλάβη διορθώθηκε.Καμία σχέση.
Η βλάβη εξακολουθούσε να υπάρχει κανονικότατα.

Πήρα λοιπόν την Wind πάλι σήμερα και ακούστε τι μου είπαν. Ότι το μήνυμα που έλαβα δεν σημαίνει ότι η βλάβη διορθώθηκε αλλά ότι το τεχνικό τμήμα της Wind είναι ενήμερο και ότι η βλάβη είναι υπό έλεγχο. Απίστευτη απάντηση. Εν έτει 2016 άλλοι στέλνουν διαστημικά οχήματα στον Άρη και η Wind ελέγχει επί 2 μήνες την κατάσταση της βλάβης του δικτύου της σε περιοχή εντός Αττικής πάνω σε λεωφόρο. Όταν δε, τους ρώτησα πόσο θα διαρκέσει η επιδιόρθωση λόγω προβλημάτων υγείας του πατέρα μου , αυτή τη φορά μου απάντησαν ότι δε μπορούν να ξέρουν πόσο χρόνο θα πάρει.

Τίποτα άλλο.....όλα τα άλλα τα αφήνω στην κρίση σας.


Wind ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire