Pages

ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ με τη φόρτιση του Sony Xperia μου......

samedi 17 décembre 2016
Γειά σας και Χρόνια πολλά.

Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω, πάρα πολύ σύντομα, αυτό που συμβαίνει με τη φόρτιση του κινητού μου (Sony Xperia C6603)

Το συνδέω στην μπρίζα, και ενώ αρχίζει η φόρτιση, μετά από λίγο, σβήνει η σχετική ένδειξη φόρτισης (ο κεραυνός), δείχνοντας ότι δεν φορτίζει.
Αν το βγάλω από τη μπρίζα, και το ξαναβάλω (καμία σχέση με την επαφή στη θύρα του κινητού), τότε επανέρχεται, δείχνει να φορτίζει, και μετά από λίγο,
και πάλι, η σχετική ένδειξη φόρτισης ξανασβήνει...

Μπήκα στο site της Sony, ακολούθησα κάποιες βασικές οδηγίες, που πολύ συχνά, λύνουν το πρόβλημα...
Αποτέλεσμα : μηδέν...

Αγόρασα καινούργια μπαταρία (λέω χαλάλι, κοστίζει 17 ευρώ)...
Γίνεται η αντικατάσταση της μπαταρίας σε Εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Sony...
ΚΑΜΊΑ ΑΛΛΑΓΉ.......

Εντελώς τυχαία, και έχοντας ξεμείνει με 24% απόθεμα μπαταρίας, συνδέω το κινητό στο laptop, προκειμένου να κάνω ένα backup των Επαφών μου.
Η επόμενη κίνησή μου, θα ήταν, να το επιστρέψω στο Εξουσιοδοτημένο της Sony, και να μου το στείλουν στην Αθήνα....

Ξαφνικά, η ένδειξη φόρτισης παύει να σβήνει...
Το κινητό φορτίζεται, ΚΑΝΟΝΙΚΆ, μέσω του laptop...
Και, μόλις τώρα, κυριολεκτικά, για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό, η ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας, είναι στο 100%... !!

Αφού, δικαιολογημένα, θα έχετε (τουλάχιστον) χαμογελάσει... :)

Τί θα μου προτείνατε να κάνω... ;;
Σίγουρα, αυτό το "θαύμα" δεν είναι η λύση.... :worry:

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ !!


ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ με τη φόρτιση του Sony Xperia μου......

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire