Pages

Αγορά κινητού με κρυστάλλινο ήχο κ φωτογραφικές δυνατότητες

mercredi 22 janvier 2020
Η γυναίκα μου μου διαμήνυσε ότι θέλει κινητό που ο ήχος του συνομιλητή (χωρίς μπλουτουθ και συναφή, απλά κινητό στο αυτί) να είναι πολύ καθαρός και να μπορεί να δυναμώσει την ένταση σε ικανοποιητικό σημείο, όχι να γίνει και μεγάφωνο βέβαια, αλλά να μπορεί να έχει και παραπάνω απο ικανοποιητική (για τους περισσότερους) ένταση.
Είχε ένα πρόβλημα υγείας και έχει πέσει η ακοής της τελευταία.
Επίσης, να έχει πολύ καλές δυνατότητες φωτογραφίας (και βίντεο)..

Υπάρχει κάτι που να καλύπτει τα παραπάνω; Λεφτά μέχρι γύρω στα 200 €.
Στην αρχή κοίταγα το Μι Α3 (εγώ έχω το Μι Α1) αλλά έπεσε το μάτι μου σε μετρήσεις του gsmarena όπου λένε ότι δεν είχε καλή ποιότητα ήχου..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire