Pages

Καμεροκινητό έως 230 ευρω.

vendredi 10 janvier 2020
Καλησπέρα!

Δύο ερωτήματα ενός φίλου μου:
1) Μπάτζετ 180 ευρώ, ΑΝ δεν πουλήσω τη συσκευή μου.
2) Μπάτζετ 230 ευρώ, ΑΝ πουληθεί.

Είμαι ανάμεσα σε Mi 9 lite, Redmi Note 7 (το pro δεν έχει την 800άρα δυστυχώς), Mi A3, Mi 8.
Ο λόγος που βάζω το Mi 8 στη λίστα, είναι γιατί έχω βρει το 64GB στα 150 ευρώ.
Με αυτό το δεδομένο, και το ότι είναι περσινή ναυαρχίδα, καθίσταται αυτομάτως η ιδανικότερη επιλογή;
Ή μπορώ να πάω άφοβα σε Mi 9 lite;
Βάζω σε 3η και 4η μέρα τα Mi A3, RN7 λόγω μπάτζετ χαρακτηριστικών του πρώτου και lcd οθόνης του δεύτερου.

Bonus ερώτηση: Εάν ο πωλητής του Mi 8 ΔΕΝ μου το δώσει στα 150 ευρώ εν τέλει, αξίζει η αγορά του στα 230 ευρώ καινούριο σε σύγκριση με ένα καινούριο Mi 9 lite;
Πρώτο κριτήριο η κάμερα και έπειτα μπαταρία και γενική απόδοση.

Ευχαριστώ πολύ.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire