Pages

Προβλημα με εγγυηση απο Kaisershop σε Google Pixel

mercredi 18 mars 2020
Γεια σας παιδια
Εχω προβλημα με το Kaisershop και την εγγυηση σε Google Pixel 3 XL
το κινητο το εχω παρει μεταχειρισμενο και μου παρουσιασε ενα θεμα με τρεμουλο η καμερα.
Διαβασα σε διαφορα forums οτι το εχουν παρουσιασει διαφορα πιξελ το θεμα αυτο.Το εστειλα στο kaisershop και μετα απο 1 μηνα !!!! και τελειως αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα του συγκεκριμενου καταστηματος που δεν ειναι η ωρα *να το* αναλυσω στην παρουσα φαση**μου ειπαν οτι απο ενα σημαδακι που εχει του βγαζουν εκτος εγγυησης .
Το κινητο ηταν μεσα σε θηκη Spigen απο οταν ηρθε στο χερια μου και δεν επεσε ποτε.
Σημαδακι απο οτι θυμαμαι οντως εχει ενα μικρο αλλα δεν του ειχα δωσει καν σημασια οταν το ειχα παρει.
Aπο οτι ξερω εδω στην Ελλαδα εξουσιοδοτημενο service δεν υπαρχει αυτοι το εστειλαν στο citisaid service*που εχει λενε πιστοποιηση iso.Τι σοι πιστοποιηση ειναι αυτη και πως μπορουν να ελεγξουν Google συσκευη?Θα παρω αυριο να ρωτησω για αριθμο πιστοποιησης
.Εχετε καποια αποψη τι γινεται με την εγγυηση σε πιξελ συσκευη αν το εχεις παρει μεταχειρισμενο?αν μιλησεις μαζι τους υπαρχει περιπτωση να το εχει δηλωσει καποιος αλλος με το IMEI?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire