Pages

Κινητό στα 500€. Realme X2 Pro ή κάποια άλλη πρόταση;

mardi 17 mars 2020
Καλησπέρα. Εδώ και καιρό σκέφτομαι να αλλάξω κινητό, δοκιμάζοντας μάλιστα κάτι διαφορετικό από την Samsung που ήμουν μέχρι τώρα. Έχοντας ως μπάτζετ κοντά στα 500€ (θα κοπεί σε τιμολόγιο οπότε για να είμαι ακριβής το 'πραγματικό' μου μπάτζετ είναι 500€ -ΦΠΑ) ήμουν διατεθειμένος να δοκιμάσω κάτι σε Xiaomi που το έχω δει αρκετούς φίλους που έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένοι, αλλά βλέποντας την προσφορά που τρέχει στο eshop για το Realme X2 Pro είπα να το δω λίγο ως κινητό, από reviews διαβάζω -σχεδόν αποκλειστικά- εγκωμιαστικά σχόλια, παρουσιάζεται ως κάτι αντίστοιχο με το Pocophone F1 πέρυσι (που πάλι σκεφτόμουν μήπως έκανα αγορά αλλά έκανα πίσω τελευταία στιγμή).

Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κοιτάξω στα ίδια ή παρόμοια χρήματα και να το ανταγωνίζεται; Δεν θα πω ψέμματα, με προβληματίζει ελαφρώς η πρώτη μου εμπειρία εκτός Samsung να είναι με κάποια εταιρία όπως η Realme που δεν είναι καν Xiaomi (άσχετα αν από ό,τι είδα είναι κάτω από την ομπρέλα της Oppo ή κάτι τέτοιο, ούτε και την Oppo την έχω ως τόσο πολυδιαφημισμένη όπως η Xiaomi πχ)

Ευχαριστώ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire