Pages

Samsung Grand Neo Plus: μπλοκαρε, δε ξεκλειδωνει!

mercredi 5 juin 2019
Samsung Galaxy Grand Neo Plus, ειναι γνωστής μου..
ενω οταν το ανοιξεις μπορεις να βαλεις πιν, οταν θα φτασει στο κωδικο συσκευης δεν βγαζει το πληκτρολογιο για να τον εισαγουμε! Αν ομως πατησω κλησεις εκτακτης αναγκης μπορω να πληκτρολογησω κανονικα..
Κατι που μου ερχεται στο μυαλο ειναι οτι στη περιπτωση του πιν και των εκτακτων κλησεων βγαινει απλο αριθμητικο πληκκτρολογιο, ενω για να μπει ο κωδικος πρεπει να ανοιξει το κανονικο πληκτρολογιο, το οποιο καπου κολλαει επειδη ειναι ολοκληρο app..
Αυτο που μπορω να δω στη γραμμη ειδοποιησεων ειναι οτι εχει βγαλει την ειδοποιηση οτι εχει λιγο ελευθερο χωρο..
Επισης οταν θα πατησω κλησεις εκτακτης αναγκης πεταει βροχη μηνυματα του οτι κλεινουν καποια modules και processes του android απο σφαλμα.. καθως και τα Google, Google play, Διαχειρηση ληψεων, Ρυθμισεις,.. και διαφορα αλλα..

Και φυσικα το προβλημα ειναι το γνωστο, οτι δεν εχει κανει backup στις φωτο της και θελει να ανακτησει καποιες μεσα απο τη μνημη της συσκευης φυσικα.

εχω δοκιμασει να το συνδεσω σε υπολογιστη, αλλα αν ειναι κλειδωμενο δεν μου δινει προσβαση..
εχω κανει clear cache..
εχω δοκιμασει safe mode..
χωρις επιτυχια αυτα

Σκεφτομαι να μου δωσει το κωδικο google να μπω στο λογαριασμο της, μηπως καταρχην εχει backup στο google photos... η μηπως υπαρχει η δυνατοτητα ξεκλειδωματος της συσκευης μεσω του λογαριασμου, η κατι σχετικο..

Τι προτεινετε;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire