Pages

ερωτήσεις για ανανέωση χρόνου ομιλίας

mardi 18 juin 2019
καλησπέρα,
έχω έναν αριθμό κινητού cosmote που δεν το χρησιμοποιώ εγώ άλλα η μητέρα μου. Επειδή έχω σταθερό ΟΤΕ στο σπίτι πρόσφατα μου είπαν στα πλαίσια μιας προσφοράς ότι θα μου βάζουν 120 λεπτά κάθε μήνα στο κινητό που έχω (120 λεπτά είναι αριθμός που υπερκαλύπτει τις ανάγκες της μητέρας μου που θα κάνει 3-4 τηλέφωνα όλο το μήνα απο το κινητό).

Έχω μερικές ερωτήσεις πάνω σε αυτό:
1) αν δεν ανανεώνω το υπόλοιπο θα χάνω τα 120 λεπτά;
2) σε περίπτωση που η απάντηση στην ερώτηση 1 είναι ΝΑΙ και πρέπει να ανανεώνω με ποιόν συνδυασμό θα μου βγαίνει όσο το δυνατόν οικονομικότερα; πχ έχω ακούσει άλλα δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ότι αν ανανεώσω με 10 ευρώ το ποσό αυτό έχει διάρκεια 2 μηνών ενώ με 12 ευρώ η διάρκεια πάει στους 3 μήνες.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire