Pages

Σκέψεις για αγορά iPhone - Τι μου προτείνετε;

lundi 24 juin 2019
Παιδιά καλησπέρα!

Εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο iPhone για να μπορώ να το χρησιμοποιώ ως Monitor στο Drone μου (Mavic 2 Pro) καθώς και σε μία GoPro Hero Black 7 που διαθέτω (ασχολούμαι επαγγελματικά με βίντεο).Ο λόγος που το σκέφτομαι είναι γιατί θέλω γενικά μία 2η συσκευή να την έχω γι αυτές τις δουλειές έτσι ώστε να μη δεσμεύω συνεχώς το βασικό μου κινητό κάθε φορά ως monitor (έχω ένα Huawei Mate 10 Pro) και προσανατολίζομαι προς τα iPhone λόγω του οτι τα αντίστοιχα Apps συνήθως συνεργάζονται καλύτερα με το iOS.Αρχικά σκεφτόμουν για την αγορά ενός iPad όμως είδα οτι το budget ανεβαίνει αρκετά οπότε μπορώ να συμβιβαστώ και με ένα iPhone.

Έχω κάνει μία έρευνα και προσανατολιζόμουν προς το 6s Plus ή κανένα 7αρι,αλλά είπα να ρωτήσω εδώ στο forum επειδή σίγουρα γνωρίζετε περισσότερα επί του θέματος.Εσείς τι θα μου προτείνατε; Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω;

Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire