Pages

Ποιο Xiaomi;

jeudi 30 mai 2019
Ποιο Xiaomi;
Καλησπέρα σε όλους.
Ελπίζω να ανοίγω το θέμα στο σωστό section, αν όχι παρακαλώ μετακινήστε το.

Έχω το Redmi Note 4 Global, και ψάχνω για τον αντικαταστάτη του, απλά έχω μπερδευτεί με τα τόσα μοντέλα που παίζουν... :confused:
Είμαι ανάμεσα σε αυτά:



Συν το Mi 8 Lite (δεν χωρούσε στο compare του skroutz) που διάβασα θετικά για την φωτογραφική, που είναι από τα κύρια που με ενδιαφέρουν.

Μερικές ερωτήσεις/απορίες:

1. Θα ήθελα πρώτα να μου πείτε ποιο θεωρείτε κατά την γνώμη σας το πιο vfm overall.
2. Αν κάποιο έχει παρουσιάσει συχνά προβλήματα που είναι γνωστά πείτε μου.
3. Όπως είπα με ενδιαφέρει κυρίως η κάμερα για φωτογραφίες. Ποιο από όλα έχει την καλύτερη stock camera;
4. Μόνο το Note 7 έχει ξεκλείδωτο api για απευθείας εγκατάσταση gcam από google play; Όλα τα υπόλοιπα θέλουν root;
5. Σε όποιο και να καταλήξω θα πρέπει να ελέγξω να είναι η global version ή είναι πλέον όλα global;
6. Τι παίζει με το Mi A2 και την υποδοχή ακουστικών; Γιατί χρησιμοποιώ καθημερινά. 
7. Υπάρχει αισθητή διαφορά αυτονομίας ~3000mAh vs 4000mAh;


Δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από ~150€, γι'αυτο έχω βάλει και τα 32GB των ίδιων μοντέλων.

Σας ευχαριστώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire