Pages

Πρόβλημα με την κεντρική πρίζα τηλεφώνου!

jeudi 9 mai 2019
Καλησπέρα παιδιά,
Εδώ και 2 μήνες περίπου έχω πρόβλημα με το ίντερνετ και συνεπώς και το τηλέφωνο. Στις αρχές είχα αραιά και που κάποιες αποσυνδέσεις αλλά δεν ήταν ενοχλητικές. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε όμως με αποτέλεσμα να πέφτει το ίντερνετ και να κάνει ώρες να έρθει και να μην έχουμε ούτε τηλέφωνο. Εννοείτε πήρα στον ΟΤΕ τηλέφωνο ότι είχα αυτό το θέμα αλλά όταν ήρθαν δεν βρήκαν κάτι και όταν ήρθε σπίτι να δει την γραμμή είδε ότι το καλώδιο που είχα στο FEC έβγαζε πόσα σφάλματα. Το άλλαξα με τυποποιημένο όπως μου είπε είχα κανονικά ίντερνετ αλλά μετά από μία μέρα πάλι το ίδιο. Οπότε ξαναπήρα στον τεχνικό ήρθε μετά από λίγο αλλά την ώρα που ήρθε είχα κανονικά ίντερνετ οπότε δεν του έβγαζε κάτι και μου είπε θα αλλάξουμε πόρτα για να δούμε που είναι το πρόβλημα. Μου είπε ότι θα πέσει για λίγο η γραμμή για κάνα τέταρτο αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Την υπόλοιπη μέρα είχα ίντερνετ με λίγες αποσυνδέσεις αλλά κρατούσαν ίντερνετ. Την επόμενη μέρα που ξύπνησα δεν είχα καθόλου ίντερνετ ούτε τηλέφωνο μέχρι και πριν λίγο σήμερα. Το θέμα είναι τώρα ότι είχα σπαστεί γιατί σήμερα έπρεπε να έρθουν να το δουν και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Που λέτε λοιπόν αφού είδα ότι δεν συγχρονίζει δεν άναβε καν το DSL πήγα και κούναγα τα καλώδια στην κεντρική πρίζα του τηλεφώνου γιατί από κάτω φαίνονται λίγο και βλέπω το DSL να αρχίζει να ανάβει και να χάνει να ξανανοίγει μέχρι που ήρθε το ίντερνετ. Το θέμα μου είναι τώρα αυτό ο ΟΤΕ θα το καλύψει σαν βλάβη επειδή είναι μέσα στο σπίτι μου η θα πρέπει να έρθει τεχνικός να το φτιάξει; Να πω ότι δεν είχαν πειραχτεί τα καλώδια εκεί και ότι μπορεί να έτυχε αυτό που έκανα.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire