Pages

IPhone XR vs XS ή μήπως Χ?

dimanche 5 mai 2019
Παρακαλω πολύ τα φώτα σας.Εχω δει τα πάντα από κριτικές,βίντεο κλπ ενώ έχω μιλήσει και με τα παιδιά στο αντίστοιχο νήμα που είχα πάρει απόφαση να πάρω το XR αλλά τελικά δεν μπορώ να καταλήξω με τίποτα.Ήρθε η ώρα να πάρω για πρώτη φορά ένα κινητό της Apple το οποίο θα κρατήσω για 3-4 χρόνια και θα ήθελα να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη μπαταρία,κάμερα και όλο το πακέτο τέλος πάντων.Επιασα το XR από κοντά μου φάνηκε πολύ ωραίο όπως και η οθόνη αλλά σε όλα τα βίντεο δίπλα δίπλα καταλαβαίνω ότι έχει διαφορά.Εγω έχω ένα Meizu M6 Note,τιμιότατο αλλά ήρθε η ώρα της αλλαγής και πήρα αυτή τη μεγάλη απόφαση να δοκιμάσω το άλλο στρατόπεδο.Σίγουρα θα με καλύψουν όλα,το θέμα είναι ποιο θα ευχαριστηθώ λίγο παραπάνω από συνολική εμπειρία και αν αξίζει η διαφορά τιμής.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire