Pages

Προβλήματα με Internet - Προτάσεις για νέο modem-router

dimanche 7 avril 2019
Γεια σας παιδιά!
Σκέφτομαι να αλλάξω το router που έχω στο σπίτι με κάτι καλύτερο!
Είμαι εδώ και ένα χρόνο στη forthnet αλλά έχω ακόμη το router στο προηγούμενου παρόχου, της wind.
Το router που έχω είναι αυτό:
https://www.skroutz.gr/s/9...1302-T11C.html
Αυτή τη στιγμή έχω ADSL αλλά δεν αποκλείω να πάω κάποια στιγμή σε VDSL!
Έχω αρκετά προβλήματα με αποσυνδέσεις, διακοπές του Internet (που φτιάχνουν με επανεκκίνηση του router) και "γονάτισμα" όλης της γραμμής όταν ανεβάζω κάτι! Όσο αφορά το τελευταίο εννοώ ότι όταν βάλω να ανεβάσω κάποιο αρχείο (π.χ Dropbox, YouTube) είναι πολύ δύσκολο να ανοίξεις σελίδες με άλλες συσκευές μέσω WiFi, κάτι το οποίο δε συμβαίνει στο μπατζανάκι μου, που μένει από κάτω, επίσης με forthnet και router της cosmote!
Αυτά λίγο πολύ τα είχα και στη wind, όταν ήμουν εκεί.
Ρωτώ λοιπόν τους γνωστές!
Θα λυθούν όλα τα παραπάνω με ένα καλύτερο Modem-router;
Τι θα προτείνατε να πάρω;
Αν είναι δυνατόν...... και υπάρχει επιλογή.... να είναι γύρω στα 50€!
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire