Pages

Αλλαγή συσκευής

jeudi 11 avril 2019
Καλησπέρα.ανοιγω το θέμα ώστε να πάρω τη γνώμη σας.ειμαι ένα βημα πριν αλλαξω το mi a1 μου με το mi 8 απλά θέλω να σιγουρευτώ αν σε αυτά τα λεφτά είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή που έχω. Οποτε έχουμε και λέμε
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 300 πολύ πολύ βαριά 350

2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. 6 περίπου

3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Προτιμώ 2ετη εγγύηση αλλά σε αυτά τα λεφτά δύσκολο θα συμβιβαστω και με σκρουτζομαγαζο.

4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) Ναι

5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Dual όχι, Ραδιόφωνο καλό θα ήταν αλλά δύσκολο να βρεις, nfc ναι

6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Ελληνικό μενού, απευθείας global version χωρίς να χρειαστεί να φλασαρω ρομς

7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono. Ήχος αδιάφορος,amoled οθόνη σίγουρα

8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Ταχύτητα, κάμερα (μαζι αυτά τα δύο), αυτονομία,gaming

9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. Xiaomi mi a1


Να τονίσω ότι θέλω η συσκευή να μην έχει θέμα με το σήμα γιατι με το mi a1 έχω αγανακτήσει να μην πιάνει και να μην έχω καλή ποιότητα κλήσεων.Κοιταω σωστά προς το mi 8 τι λέτε;

Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire