Pages

2καρτο 250 με 300 ευρω

vendredi 5 avril 2019
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.
250 με 300 ευρώ. Βασικά στα 300 θα πάω μόνο αν κάτι αξίζει.
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
Πάνω από 5.5
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
βασικά από Ελλάδα (σκρουτζ) αλλά και Κίνα δεν έχω πρόβλημα.
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
Ναι στην 800αρα γιατί είμαι επαρχεία
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
Dual οπωσδήποτε, ράδιο nfc δεν με πειράζει αν δεν εχει
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
ελληνικό μενου.δεν το έχω με φλασαρισματα
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
Θα ήθελα καλό ήχο όσο για οθόνη δεν έχω καποια προτίμηση σε αυτό.
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Αυτονομία, κάμερα, ταχύτητα, παιχνίδια δεν παιζω
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
Xiaomi Redmi Note 5

Καλησπέρα. Επειδή θα δώσω το note 5 σκέφτομαι ποια συσκευή θα είναι η επόμενη.
Βασικά έχω δει λίγο το pocophone και το honor 10 που είναι στα 250 ευρώ.
Είδα και το Samsung Galaxy A50 Dual (4GB/128GB) στα 290ευρω αλλά το φοβάμαι στη μπαταρία.
Κάποια βοήθεια; ή άλλη πρόταση;
Ευχαριστώ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire