Pages

Εξαπάτηση ηλικιωμένου. Τι πρέπει να κάνω;

jeudi 27 février 2020
Ο πατέρας μου 83ετων πλήρωνε για σταθερό 16€ και σε καρτοκινητο έβαζε κάθε 2μηνο 12€.
Τον ζαλισαν και τον έπεισαν σε κατάστημα όπου πλήρωνε πάντα τον λογαριασμό του και 7/2 υπέγραψε 30€ για σταθερό και το κινητό το έκαναν καρτοσυνδεση.
Του είπαν είναι καλύτερο πακέτο.
Αδιάφορες οι παροχές (ίντερνετ, ώρες ομιλίας) αφού ΠΟΤΕ δεν ξεφευγε από το προηγουμενο πάγιο.
Μίλησα τηλεφωνικά με αυτούς που προχώρησαν στην αλλαγή και πραγματικά μου έκανε εντύπωση το πόσο ξεδιαντροπα φέρθηκαν. Μάλιστα μου είπαν αν δεν μπορεί να μην του δίνουμε την ταυτότητα και που να ξέρουν ότι δεν χρησιμοποιεί ιντερνετ!
150€ η ρήτρα.
Πώς αντιμετωπίζει ο καταναλωτής αυτή την κοροϊδία;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire