Pages

Σωστή ζυγοστάθμιση τροχών

lundi 17 février 2020
Καλησπέρα σας. Αγόρασα ένα αυτοκίνητο τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε. Πάω να αλλάξω ελαστικά, μου κάνουν ζυγοστάθμιση εκεί που τα έβαλα, έτρεμε το αυτοκίνητο στα 120. Εκτός ότι δεν ήταν και πολύ κοντά μου το μαγαζί αυτό αλλά όταν μου κάνουν κάτι λάθος δεν επιστρέφω ποτέ πίσω, καθώς περνούσα έξω από ένα κατάστημα ελαστικών ΦΩΚΑΣ μπαίνω μέσα και μου λένε... Τι είναι αυτό ποιος στο έκανε κλπ κλπ.. Με τα πολλά μου κάνει ζυγοστάθμιση βγαίνω εθνική, αρκετά καλά το αμάξι αλλά όχι τέλειο... Το αφήνω έτσι όμως. Μετά από 3 μήνες τώρα νιώθω ότι τρέμει ξανά το αμάξι.. Λίγο αλλά όχι πολύ! Επειδή θα κάνω 3 χιλιάδες χιλιόμετρα το λιγότερο σε διάστημα 10 ημερών, σε ταξίδι φυσικά οπότε και θα βρίσκομαι συνέχεια σε εθνική οδό με 120-130 θέλω να βρω ένα ΣΩΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ να ξέρει να κάνει μια σωστή ζυγοστάθμιση. Δώστε λίγο καμιά ιδέα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire