Pages

Samsung note 10 vs note 10 plus

samedi 21 décembre 2019
Πολύ καλησπέρα στην παρέα .. Θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου ανάμεσα σε αυτές τις 2 εκδοχές του μοντέλου Samsung Note 10 , σκέφτομαι πολυ σοβαρά να αγοράσω ενα ποιοτικό τηλέφωνο το οποίο να κρατήσω τουλάχιστον μια τετραετία με πενταετία έχω καταλήξει σε note γιατί οτισηποτε άλλο αγοράζω νιώθω ότι πετάω τα λεφτά μου .. Θα πω αλήθεια δεν είμαι τύπος που τον ενδιαφέρουν οι κάμερες και δεν δίνω καμιά βάση πλέον στις κάμερες γιατί ξέρω καλά οτι κανένα κινητό δεν τραβάει καλές φωτογραφίες ..

Με ενδιαφέρει κυρίως να έχω γραφίδα ώστε να περνάω τις πωλήσεις μου κατευθείαν στο excel που διαχειρίζομαι την ώρα που θέλω από το γραφείο , και κυρίως για γρήγορες σημειώσεις άλλα και για σχεδιαγράμματα και για την γρήγορη μετάφραση!
Με ενδιαφέρει πολυ το σερφάρισμα και να διαβάζω άρθρα , κοινωνικά δίκτυα , αρκετό Netflix premium και να τονίσω πως δεν με ενδιαφέρουν τα παιχνίδια
Θα ήθελα να μάθω αν το note εμπεριέχει το excel σαν εφαρμογή ή μόνο σαν demo ?
Πολύ σημαντικό είναι επίσης το θέμα τον bloteware , θυμαμετο το s6 ήταν γεμάτο και δεν μπορούσες να διαγράψεις τις εφαρμογές της samsung , μόνο αν γινόταν το κινητό root και αυτό δεν μπορεί να γίνει πλέον γιατί υπάρχει διασύνδεση με εφαρμογές τραπεζών . Δεν θα σας κρύψω ότι προβληματίζομαι για την διαθέσιμη μνήμη που ξεκινάει απο 256g και την θεωρώ τεράστια , βασικά ποτέ δεν θα είχα τόσο φορτωμένο τηλέφωνο οπότε ειναι πλεονασμός, θα ήμουν καλυμμένος με την εκδοχή 128 αλλα δεν προτίθεμαι να πέσω στο s10 plus ..
Σαν τελευταιος προβληματισμός αναμεσα στα 2 μοντέλα ειναι το βάρος η μπαταρία και ο ογκος , φοβάμαι να μην ειναι το τηλεφωνο δύσχρηστο και βαρύ.. απο την απέναντι όχθη το απλό note μου είναι ποιο βολικό δε λέω άλλα εκεί με προβληματίζει η μπαταρία 3400.. Εχω καλομάθει βλέπετε με τα xiaomi στα 4000 mah , θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω πόσο γρήγορα φορτίζει απο το 50 % έως το 100 % και αν μπορώ να το φορτίζω με φορτιστή fast charge 4 , και φυσικά την γνώμη σας θα με βγάλει το κινητό μια μέρα ή θα μένω απο μπαταρία.. Δυστυχώς δεν τα έχω πιάσει ακόμη στα χέρια μου τα μοντέλα..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire