Pages

ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΩΝ/ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚ.

mardi 17 décembre 2019
Καλησπέρα στην ομάδα
Ενδιαφέρομαι όπως λεει και ο τίτλος να ανοίξω μια επιχείρηση με service κινητών/υπολογιστών και όχι μόνο.
Έχω υπόψη μου να το εμπλουτίσω όσο μπορώ και με πολλές υπηρεσίες όπως και περιφεριακά κινητών (π.χ θήκες, αξεσουάρ, smart products κ.α) και άμα θέλετε επίσης μπορτείτε να μου προτείνετε και εσείς και άλλα πραγματα.

Τα σκέφτηκα όλα αυτά επειδή μένω σε μια μικρή πόλη και έτυχε να δουλέψω πολλά χρόνια σε μια μεγάλη πολυεθνική σαν ειδικός της τεχνολογίας - τεχνικός και με γνωρίζει αρκετός κόσμος όσο αφορά αυτό το κομμάτι και επειδή όπως είπα και παραπάνω μένω σε μια μικρή κοινωνία :D .

Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας γενικά γιατί αμα γίνω θα γίνω πρώτη φορά ελεύθερος επαγγελματίας
πως πάνε αυτά τα μαγαζιά αμα προχώράνε , αν αξίζει με τόσες μεγάλες εταιρίες ?
Δλδ με λίγα λόγια εκτός απο την όρεξη και το μεράκι που έχω μπορούν αυτά τα μαγαζιά να είναι η βασική σου δουλειά , βγαίνουν νοίκια φόροι κτλ?

Ευχαριστώ πολύ όλες οι γνώμες καλοδεχούμενες...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire