Pages

Xiaomi αντιπροσωπία ?

lundi 16 septembre 2019
Γεια
Το θέμα μου δεν είναι για κινητό αλλά για ρομποτική σκούπα !!! της Xiaomi

Είμαι έτοιμος να αγοράσω το ροπμποτικό σκουπάκι

https://www.skroutz.gr/s/1...S50-White.html

Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ βρίσκω κάποια αντιπροσωπία

Πηρα κάποια καταστήματα και μου είπαν ότι ΔΕΝ υπάρχει!

Στο ερώτημα πέρι εγγύησης μου είπαν 1 χρόνο από κατάστημα. Κανονικά δεν πρέπει να έχει 2?

Αυτό όμως δεν μου λέει τίποτα, διότι αν πχ την επόμενη μέρα κλείσει ρολά και μου χαλάσει τότε τι κανω? Μου απάντησαν ότι σε αυτό το ενδεχόμενο ΔΕΝ έχουν απάντηση!!!!.

Ξέρει κανεις τίποτα παραπάνω ? Ειναι δυνατον να σκάσω περίπου 400.- και να μην υπάρχει επίσημη εγγύηση ! Πες ότι μετά από 1,5 χρόνο θέλω κάποιο εξάρτημα , τι κάνω τοτε?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire