Pages

Smartwatch-Sportwatch γυρω στα 150 Ευρώ

vendredi 27 septembre 2019
Καλησπέρα ζητώ βοηθεια για την αγορά ενος ρολογιου το οποιο θελω να εχει οσο γινεται καλυτερες μετρησεις τοσο σε χιλιομετρικες-υψομετρικες αποστασεις (τρεξιμο σε ασφαλτο, trail,ποδηλατο δρομου) οσο και σε καρδιακους παλμους σε ολη τη διαρκεια της ημερας αλλα και ασκησης φυσικα.Επομενως με νοιαζουν τοσο οι smart λειτουργιες με notifications κτλπ.Θελω απλα να ειναι αξιοπιστο σε αυτα που μου δινει ως πληροφοριες.
Απαραιτητη προυποθεση η μπαταρια να αντεχει πανω απο 5 μέρες γιατι κουραζομαι με τα ρολογια τα οποια θελουν 1-2 μερες φορτιση.
Δεν ειχα ποτε μου κατι αντιστοιχο και θα ηθελα να δοκιμασω να δω εαν μου ταιριαζει το συγκεκριμενο gadget.
Διαθετω γυρω στα 150Ευρώ και απο μοντελα εχω δει το Huawei watch GΤ και το Xiaomi Stratos.
Σαφως υπαρχουν διαφορες μεταξυ τους τοσο σε οθονη οσο και σε δυνατοτητες και γνωριζω πως στο συγκεκριμενο budget δεν θα παρω κατι επιπεδου garmin fenix 5x.
Εαν υπαρχει κατι αλλο δοκιμασμενο και τεσταρισμενο για τις αποδοσεις του ειμαι ολος αυτια.
Διαβασα καλα λογια και για τα δυο παντως και οτι σε συγκρισεις με Gps συσκευες δεν εχουν και τρομερη αποκλιση στις μετρησεις μεγαλων αποστασεων.
Ευχαριστω!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire