Pages

Λογαριασμος google σε μεταχειρισμενη συσκευη

vendredi 8 mai 2020
Γεια σας!
Θα ηθελα τη βοηθεια σας..πουλησα ενα κινητο μου σε φιλο και δεν δεχεται το δικο του λογαριασμο google,ενω του ειχα κανει factory reset.
Η συσκευη ειναι LG.
Ενω εγω πριν λιγο καιρο ειχα αγορασει αλλη μεταχειρισμενη συσκευη,παλι της LG και δεχτηκε τον δικο μου λογαριασμο.
Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις συμβουλες σας.

Edit:Μετα απο αναζητηση στο ιντερνετ βρηκα τη λυση.
Προκειται για το λεγομενο FRP lock της google,το οποιο απο τη στιγμη που συνδεεται καποιος με το λογαριασμο του gmail σε μια συσκευη,ουσιαστικα το κλειδωνει για λογαριασμο του.
Προκειται καθαρα για λογους ασφαλειας που στην περιπτωση καποιος χασει τη συσκευη η του την κλεψουν,να μη μπορει να χρησιμοποιηθει απο αλλον χρηστη ακομα κι αν κανει factory reset.
Ετσι αν καποιος θελει να πουλησει μελλοντικα τη συσκευη του,θα πρεπει ΠΡΙΝ κανει factory reset,να διαγραψει τον λογαριασμο του google απο τη συσκευη,και οποιαδηποτε αλλη εφαρμογη "find my phone".
Μετα λοιπον τη διαγραφη των παραπανω,τοτε κανουμε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων και η συσκευη πλεον ειναι εντελως ξεκλειδωτη για αλλο χρηστη.
Πιθανοτατα ολη αυτη η διαδικασια ειναι γνωστη στους πιο πολλους,αλλα δυστυχως δεν την ηξερα εγω,οποτε αν θελουν οι παρατηρητες του φορουμ η διαγραφουν το post μου η το αφηνουν για τυχον μελλοντικη βοηθεια προς αλλους χρηστες.
Ευχαριστω.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire