Pages

Ποιο πρόγραμμα business μου ταιριάζει / ποια εταιρία ?

mardi 28 avril 2020
Καλησπέρα , μιας και έχουν λήξει τα συμβόλαια μου από τις 15 του μήνα, είμαι σε αναζήτηση εταιρίας και συμβολαίων, χρειάζομαι 2 αριθμούς ο ένας για το προσωπικό μου τηλέφωνο που η χρήση που κάνω στο συγκεκριμένο, οριακά με καλύπτει 600 λεπτά ομιλίας οπότε θέλω κάτι που να μπορώ να μιλάω απεριόριστα με όλους άλλα συγκεκριμένα με cosmote μιας και μιλάω με κάποιο συνεργάτη που ο αριθμός του είναι στην cosmote και μιλάμε περισσότερο από μια ώρα την μέρα κάποιες φορές , επίσης χρειάζομαι αρκετά δεδομένα γιατί θέλω να κανω streaming radio και spotify στο αυτοκίνητο μου περίπου 40 με 1 ώρα την μέρα , sms δεν με ενδιαφέρουν , πολύ βασικό είναι επίσης να μπορώ να χρησιμοποιώ τον χρόνο ομιλίας μου και τα δεδομένα μου στο εξωτερικό (Ε.Ε) .
Επίσης χρειάζομαι και έναν ακόμη αριθμό για τον συναγερμό κάτι σαν συμβόλαιο που εχω τώρα ώστε να ανανεώνεται αυτόματα και γενικά να μην εχει αρκετό χρόνο ομιλίας και να έχει λίγα δεδομένα , εδώ θα ήταν χρήσιμο να μπορώ να μεταφέρω τα δεδομένα απο την κάρτα του συναγερμού στο προσωπικό μου τηλεφωνο αν χρειαστεί και αν μπορεί να γίνεται αυτόματα με κάποιο τρόπο , αυτή την στιγμή ειμαι σε cosmote και θα ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει να αλλάξω εταιρία και πακέτα γιατί εχω χάσει λίγο επαφή .
Ευχαριστώ.

υ.π γλυκοκοιτάζω σε wind unlimited στα 48 με απεριόριστα gb 3000 χρόνο ομιλίας προς όλους στα 44,90 , το αντίστοιχο unlimited της cosmote
με 1000 λεπτά προς διεθνή σταθερά και κινητά και Απεριόριστες κλήσειςπρος ενδοεταιρικάΑπεριόριστα λεπτάπρος όλα τα Εθνικά δίκτυα η cosmote ζηταει 189 ευρώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire