Pages

Νόμιμη και εμπορική εγγύηση

mercredi 20 novembre 2019
Καλησπέρα,
Πρόσφατα πήγα ένα ταμπλετ για επισκευή,στο κατάστημα μου είπαν πως δεν έχει εγγύηση γιατί έχουν περάσει 16 μήνες ενώ έχει 1 χρόνο όπως γράφει και πάνω στην απόδειξη.Φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο και τελικά μετά από μια πολιτισμένη λογομαχια μου το φτιάξανε δωρεάν.
Και πάμε τώρα στο ερώτημα που μου δημιουργήθηκε.
Ψάχνοντας τους νομούς και συγκεκριμένα τον 4512/2018 είδα πως λέει ότι νόμιμη εγγύηση ότι λέει το άρθρο 5 και τα άρθρα του 534 το Α.Κ. Δηλαδή τα 2 χρονια και για την εμπορική εγγύηση είναι η εγγύηση που δίνει ο έμπορος και ισχύει ΠΛΕΟΝ της νομιμης εγγύησης.

Όπως το καταλαβαίνω εγώ λοιπόν,αυτό που γράφει πάνω στην απόδειξη είναι η εμπορική εγγύηση που μου τη δίνει η χ εταιρία η οποια ισχύει πλέον της νομιμης άρα 2+1 χρονια

Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire