Pages

LG V30 VS NOTE 9(SAMSUNG)VS τα παντα !

dimanche 11 août 2019
παιδια για να μην σας κουράζω ....
ειμαι άνθρωπος που εχει/ειχε το lgv30 και το γούσταρε απιστευτα ....
ΜΠΑΤΑΡΙΑ αδιάβροχο εμφάνιση ταχύτητα εγγύηση καμερα (ολα καλα) γενικα εγγύηση ΒΡΑΧΟΣ κινητό για μενα απο τα καλυτερα που εχω παρει ποτε ..
στα ΛΕΦΤΑ του το τονιζω ξανα στα ΛΕΦΤΑ του ηταν οτι καλυτερο εχω παρει εδω και πολλα χρόνια ...
επειδη το "εδωσα" και ειναι να αλλαξω κινητο τωρα ....
το v30 το παιρνω και παλι δωρεαν ..χωρις δραχμή ...
το note 9 θα δωσω κατι "ψηλά" (χιουμορ κανω ) παραπανω αλλα ΜΠΟΡΩ να το παρω
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ .....

θελω να μου πειτε ΑΝ μπορειτε για τα λεφτα τους (που θα τα δωσω ακριβως οσο ΑΞΙΖΟΥΝ σημερα) ποιο απο τα 2 να διαλέξω ...
το ξαναλεω θελω ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΟΘΟΝΗ απολαυση καμερα να ξερω οτι εχω ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ κτλ κτλ κτλ ...
για βοηθήστε ....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire